ACHTUNG!:
Forum bald nur noch unter:
http://www.exbbz-treff.de.vu
erreichbar
oder direkt Link:
http://86053.homepagemodules.de/

RE: --> PAINTBALL <--

in Sport 01.12.2006 15:16
von Bonnie | 165 Beiträge

Pff, wie schauts mit drei Ladies aus? Wenn´s nicht zuuuu teuer wird, hätt ich nämlich auch Böcke.

nach oben springen

in Sport 01.12.2006 15:17
von Dome • Ehemaliger - Admin
| 577 Beiträge
Nur damit das klar ist:

Der Granatwerfer sowie Raktenwerfer gehören mir !

Mal ernsthaft:
Wie sieht es denn mit einem Termin aus, oder ist das hier alles ne Utopie ?

Gruß
Dome

Ich bin Admin - mache aber auch Fehler

zuletzt bearbeitet 01.12.2006 16:43 | nach oben springen

in Sport 01.12.2006 21:56
von [flo] | 526 Beiträge

@Miss Punktelieferant No.3: Gerne kannste mitmachen!

@Dome: Entweder wir kaufen alle n Anfängerset und ballern bei mir zuhause rum oder warten bis Frühling und gehen dann zum Platz welches Sam vorschlug!

Faulheit ist der Grundstein für Genialität!

Mein Filmdatenbank

nach oben springen

in Sport 02.12.2006 02:16
von Iceskaarj | 402 Beiträge
Zitat von Flo
Nicht unbedingt... Jan meinte kürzlich im ICQ zu mir in diesem Punkt ( 2 Frauen am Feld) "Punktelieferantinnen" oder so ähnliches!

Petze! jetzt werden sich die Damen vor lauter Angst verstecken. und ich will keine Mädels in meinem Team! (wenn dann höchstens als Schutzschild)

zuletzt bearbeitet 02.12.2006 12:30 | nach oben springen

in Sport 02.12.2006 03:15
von Gelöschtes Mitglied

Paintball??? Das ist doch eines dieser Killerspiele!!!

Sagmal, wo wollt ihr das denn ausüben? Braucht ihr noch einen Mann? Ich bin ehemaliger Schütze ausm Verein, ich habe Erfahrung (aber keine Übung mehr)!!

Ich kann euch noch was beibringen

"Open your eyes, open your mouths, close your hands and make a fist!" (System Of A Down)

nach oben springen

in Sport 02.12.2006 16:39
von Gurkenkrieger | 874 Beiträge

Spielt mal Paintball beim Stoiber im Garten Klar, das ist ein Killerspiel, total BÖSE und man kann Frauen verstümmeln!!!!! Davon wird man zum Amokläufer, ganz sicher, das ist es!!!! Das müssen wir verbieten, ehe wir deswegen nicht mehr gewählt werden
Ingenieure und Wissenschaftler koennen nie soviel Gehalt bekommen wie Geschaefts
und Kaufleute Dieses Theorem kann inzwischen mathematisch bewiesen werden Der
Beweis basiert auf zwei Postulate Annahme eins Wissen bedeutet Leistung bzw
Macht Annahme zwei Zeit ist Geld Jede wissenschaftlich interessierte Person kann
bestaetigen dass Leistung ist gleich Arbeit durch Zeit Da aber Wissen ist gleich
Leistung und Zeit ist gleich Geld folgt zwingend Wissen ist gleich Arbeit durch
Geld Daraus kann man leicht ableiten Geld ist gleich Arbeit durch Wissen Daraus
folgt wenn Wissen gegen Null tendiert waechst Geld gegen unendlich unabhaengig
der beliebigen aber konstanten Arbeitsmenge Anders ausgedrueckt wenn Wissen
gegen unendlich waechst tendiert Geld gegen Null auch wenn weiter gearbeitet wird
Zusammenfassung Je weniger Sie wissen desto mehr koennen Sie Geld verdienen Je
mehr Sie arbeiten desto weniger Geld verdienen Sie Das ist wissenschaftlich erwiesen

nach oben springen

in Sport 26.03.2007 20:10
von [flo] | 526 Beiträge

Hab mal des gespielt!

Da Erlebnissbericht!
http://blog.myspace.com/florian_ketterer

"That was intense. Really intense. Well, not really intense, but pretty intense."
nach oben springen

in Sport 14.04.2007 09:06
von meeresglitzer | 41 Beiträge

es ist schon sommer....ÄH frühling. wie war das mit dem termin für n paintballmatch????

nach oben springen

in Sport 16.04.2007 07:14
von [flo] | 526 Beiträge

Gute Frage... wie sieht es mit euch aus?

"That was intense. Really intense. Well, not really intense, but pretty intense."
nach oben springen

in Sport 16.04.2007 20:00
von Croc • Ehemalige - Mod
| 403 Beiträge

Hab eigentlich immer Zeit... muss ja net lernen! Hihihihi

If today was perfect there would be no need for tomorrow
nach oben springen

in Sport 16.04.2007 23:46
von Dome • Ehemaliger - Admin
| 577 Beiträge

Ich schließe mich Croc an .

PS: Mein erster Beitrag mit dem Linux-System (Debian) *g*

Ich bin Admin - mache aber auch Fehler

nach oben springen

in Sport 17.04.2007 21:14
von Gelöschtes Mitglied

Zitat von Dome
Ich schließe mich Croc an .
PS: Mein erster Beitrag mit dem Linux-System (Debian) *g*

Denk dran, dir einen Plüsch-Tux zu kaufen, mindestens 30 cm Größe! So wie meiner, der seit mehr als 4 Jahren mein Zimmer untermietet.

nach oben springen

in Sport 17.04.2007 22:05
von Gurkenkrieger | 874 Beiträge

Ja also wenn das was werden soll, muss das mal jmd organisieren. Am besten jmd, der das schonmal gespielt hat. Damit falle ich schonmal raus.

Welche Möglichkeiten/Orte gäbe es denn?

nach oben springen

Yeezy 750 Boost"Blackout"

in Sport 10.11.2016 08:42
von Ingramer | 14 Beiträge

adidas Originals is finally set to debut their Glow-in-the Dark styles that includes the adidas Ultra Boost and adidas adiZero Prime Boost silhouettes.The adidas Ultra Boost will be releasing in its newest all-terrain ATR construction that adidas nmd for sale uses the popular Glow-in-the-Dark treatment. Releasing alongside them will be the adidas adiZero Prime Boost that’s also highlighted with the glowing Yeezy Boost 350 Oxford Tan details.Look for both the adidas Ultra Boost ATR “Glow in the Dark” and adidas adiZero Prime Boost “Glow in the Dark” yeezy boost 750 to release tomorrow, September 28th, in-store at select adidas Originals retail locations. A wider release will take place later this year.<br Yeezy Boost 350 />The adidas Gazelle “Power Red” is offering a new look to the classic Gazelle silhouette from the early ’90s.This release features adidas store a pigskin leather upper that’s fully covered in Power Red and includes synthetic overlays and lining. White detailing covers the tongues, Adidas Yeezy Three Stripes, heel and outsole, along with Gold branding.Check out the additional images below and look for the latest adidas Gazelle Yeezy Boost 350 “Power Red” available now through select adidas Originals retail stores, including shops like Sneaker Politics. The retail price tag is set Yeezy Boost 350 Pirate Black at $80 USD.
The adidas Pure Boost X is a women’s exclusive model that’s receiving the new all-terrain technology for an Yeezy Shoes official release of the adidas Pure Boost X ATR.The all-terrain version of the adidas Pure Boost makes the runner perfect to adidas nmd wear for all climates. This release features a Black mesh upper with speckled Charcoal detailing and rests atop a White Boost Adidas Basketball Shoes midsole and rugged Gum outsole.You can now find the adidas Pure Boost X ATR available now through select adidas Running retail adidas outlet stores, including shops like Renarts. The retail price tag is set at $130 USD.
adidas Skateboarding is set to release their Pharell Williams x Adidas NMD Human Race Yellow newest Matchourt Mid shoe for fall with the debut of this adidas Matchcourt Mid Tent Green Camo colorway.Coming dressed in a Adidas Yeezy mixture of Green, Brown and Black shades. This release features a Tend Green textile upper with synthetic stripes on the side yeezy boost 350 panel and a Gold printed design across the tongues. The Matchcourts are completed with a durable rubber toe cap as well Yeezy Boost 750 as vulcanised construction in White.Take a look at this newly released adidas Matchcourt Mid “Tent Green Camo” below and find them Yeezy Boost 350 V2 available today through select adidas Skateboarding retail stores, including shops like Flatspot.
The adidas Ultra Boost 3.0 Core Black will NMD Adidas be one of many upcoming releases of the third installment of the adidas Ultra Boost for Spring/Summer 2017.This adidas Ultra Boost Yeezy Boost 350 Moonrock features a full Black Primeknit pattern upper with a matching cage an heel counter. Completing the simple look is a clean adidas stan smith full-length White Boost midsole and Black rubber outsole.Take a look at these on-feet images of the adidas Ultra Boost 3.0 “Core adidas nmd R1 Black” below and let us know if you guys are buying or selling the third iteration of the Ultra Boost.
Sneaker adidas shoes customizer Jake “Dank” Danklefs is the first to create his own Yeezy Cleat sole swap design from the recent released Yeezy adidas ultra boost 350 Cleats.However, instead of using a traditional Yeezy Boost sole, Dank Customs gives it a full-length Ultra Boost cushioning. While majority Yeezy Boost 350 Turtle Dove of the other areas were kept, this new creation now makes the Yeezy Cleats a wearable sneaker.You can expect plenty more Adidas Superstar sole swap variations of the Yeezy 350 Cleats and even the Yeezy 750 Cleat throughout the rest of the NFL season.Check Adidas Outlet out the additional images below and let us know what you guys think of these in the comments section.
The adidas nmd runner D Lillard 2 Dame Time is inspired by when Damian Lillard takes over in clutch situations and is able to hit Yeezy Boost 550 clutch shots to win the game.Dubbed, “Dame Time,” this adidas D Lillard 2 features a Red-based upper that has a tonal Adidas NMD shot clock design throughout, including “0:9” as a nod to Lillard’s infamous playoff buzzer-beater against the Houston Rockets. Lillard’s number “0” Adidas Ultra Boost in shot clock form hits the tongue, while Gold accents are displayed on the upper eyelets, while resting atop a Mint NMD Human Race Yellow Green outsole.Look for the adidas D Lillard 2 “Dame Time” to release on October 8th at select adidas Basketball retail stores. ultra boost uncaged The retail price tag is set at $105 USD.
The adidas ZX Flux Primeknit Halo Pink is the latest release from nmd adidas adidas and their beloved ZX Flux silhouette.This adidas ZX Flux comes in stretchy adidas Primeknit for a flexible, adaptive fit. Dressed Adidas Pure Boost in Halo Pink, the shoe also offers a White floating Three Stripes and a matching sculpted EVA midsole pay homage to yeezy shoes the original ZX Flux runners of the ’80s.Get a better look at the adidas ZX Flux Primeknit “Halo Pink” below and Yeezy Boost 350 V2 find them available today through select adidas Originals retails stores, including shops like Afew.
adidas Originals continues to give the adidas yeezy boost 950 Pure Boost makeovers, and now they’re set to debut the adidas Consortium ADO Pure Boost ZG version.This upcoming adidas Pure Boost Kobe shoes features a Primeknit construction that’s dressed in either “Pantone Green” and/or “Core Black” colorways. Both are completed with rope laces, elastic Adidas Ultra Boost straps, and a full-length White Boost midsole.Take a closer look at the adidas Consortium ADO Pure Boost ZG below and look Adidas NMD XR1 for them to debut on October 14th through select adidas Consortium retail stores, including shops like 43einhalb.
The adidas NMD R1 NMD Human Race Primeknit OG Black colorway is set to re-release in December, which is nearly a year since its original release.The first version Adidas Yeezy of the adidas NMD features a Black Primeknit upper that sits atop a White full-length Boost midsole, along with Red and Kanye West Shoes Blue insert overlays. A Black Continental rubber outsole completes the original look.Look for the adidas NMD R1 Primeknit “OG Black” to yeezy boost 550 re-release on Thursday, December Adidas Ultra Boost Uncaged 15th at select adidas Originals retail stores. The retail price tag is set at $180 USD.Let us know what you guys think in the comments section and keep it locked to Sneaker Bar for further release updates as they develop.
Adidas Shoes

Best Sellers Shoes:
Yeezy 750 Boost"Blackout"
Adidas ZX Flux
Adidas Gazelle
Adidas ZX Flux
Adidas Superstar
NMD R1 Primeknit In"OG White"

nach oben springen

Zur Forum Übersicht
Forum ist seit dem 20.07.2006 onlin(i)e
Counter

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: duoer147
Forum Statistiken
Das Forum hat 12991 Themen und 20102 Beiträge.

Xobor Xobor Forum Software
Einfach ein eigenes Forum erstellen